Principiu di travagliu di relè termale è precauzioni di selezzione

2025-09-30

Relè termichisò un membru cruciale di a famiglia di relè, spessu usati in a produzzione è chì tenenu una impurtanza significativa.

STR2-D13 Thermal Relay

Principiu di Funzionamentu di Relays Thermal

L'elementu calefactore in un relay termale, chì genera calore, deve esse cunnessu in serie cù u circuitu di u mutore. Questu permette à u relè termale di detectà direttamente i currenti di sovraccarichi di u mutore. L'elementu sensu di un relay termale hè tipicamente una striscia bimetallica. Una striscia bimetallica hè un compostu di dui fogli di metalli cù diversi coefficienti di espansione lineari, pressati meccanicamente inseme. A strata cù u coefficient di espansione più grande hè chjamata strata attiva, mentre chì a capa cù u coefficient d'espansione più chjuca hè chjamata strata passiva. Quandu si riscalda, a striscia bimetallica si espande linearmente. A causa di i diversi coefficienti di espansione lineari di i dui strati di metalli è u so cuntattu strettu, a striscia bimetallica si curva versu a strata passiva. A forza meccanica generata da questa curvatura face chì i cuntatti operanu.


Dissezzione di un Relay Thermal

Arelè termicuhè custituitu da un elementu di riscaldamentu, una striscia bimetallica, cuntatti, è un mecanismu di trasmissione è di regulazione. L'elementu riscaldante hè un filu di resistenza à bassa resistenza cunnessu in serie cù u circuitu principale di u mutore prutettu. A striscia bimetallica hè furmata pressendu dui fogli di metallo cù coefficienti di espansione termale diffirenti. Quandu u mutore hè sovraccaricatu, u currente chì passa per l'elementu riscaldante supera u currente stabilitu, facendu chì a striscia bimetallica si piega in su per via di u calore, si separa da a piastra è apre u cuntattu nurmalmente chjusu. Siccomu u cuntattu nurmalmente chjusu hè culligatu à u circuitu di cuntrollu di u mutore, a so apertura de-energizes a bobina di u contactor cunnessu, aprendu cusì i cuntatti principali di u contactor è de-energizing u circuitu principale di u mutore, furnisce cusì a prutezzione di sovraccarichi.


Funzione di un relay termale


Hè principalmente utilizatu per furnisce a prutezzione di sovraccarichi per i mutori asincroni. U so principiu di funziunamentu hè chì quandu u currenti di sovraccarichi passa per l'elementu termale, a striscia bimetallica si riscalda è si curva, spingendu l'attuatore è attuendu i cuntatti, disconnecting u circuitu di cuntrollu di u mutore è chjude u mutore, furnisce cusì a prutezzione di sovraccarichi. Perchè u trasferimentu di calore da a striscia bimetallica durante u prucessu di curvatura dura assai tempu, i relè termali ùn ponu micca esse usatu per a prutezzione di cortu circuitu; ponu esse aduprati solu cum'è prutezzione di sovraccarichi per i relè termali di prutezzione di sovraccarichi.


Scopu di u relay termale

Relè termici ahè stata utilizata principalmente per a prutezzione di sovraccarichi di circuitu.

 U so principiu di funziunamentu hè chì quandu una corrente di sovraccarichi passa per un elementu termale, a striscia bimetallica si riscalda è si curva, spingendu l'attuatore è attuendu i cuntatti, disconnecting the circuit and stopping the load, cusì furnisce a prutezzione di sopracarga. Perchè u trasferimentu di calore da a striscia bimetallica durante u so prucessu di curvatura dura assai tempu, i relè termali ùn ponu micca esse utilizati per a prutezzione di cortu circuitu, ma solu per a prutezzione di sovraccarichi.


Precauzioni per a selezzione di relè termali


Innò. Precauzioni Suggerimenti di selezzione
1 Prestate attenzione à u gradu d'insulazione di u mutore Stabbilisce u valore di u funziunamentu di l'elementu termale di u relay termale basatu nantu à a capacità di sovraccarichi di u materiale d'insulazione di u mutore, in modu chì e caratteristiche ampere-secondi di u relay termale sò u più vicinu o sottu à e caratteristiche di sovraccarichi di u mutore. Assicuratevi chì ùn ci hè micca una operazione incorrecta durante a sovraccarichi di cortu termine è l'iniziu.
2 Metudu di cunnessione di u bobinamentu di u stator Sceglite un relay termale generale per una cunnessione stella. Selezziunate un relay termale cù un dispositivu di prutezzione di fasi per una cunnessione delta.
3 Prucessu di start-up Selezziunate un relè termicu secondu a corrente nominale di u mutore.
4 Cunsiderate u modu di funziunamentu di u mutore Selezziunate secondu a corrente nominale di u mutore per u travagliu cuntinuu o u travagliu cuntinuu intermittente. In generale, stabilisce u valore di regulazione à 0,95-1,05 volte u currente nominale di u mutore, o stabilisce u valore mediu per uguali à u currente nominale di u mutore per l'ajustamentu.

X
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept